Masterclass Sales Innovatie B2B
Heeft traditionele sales nog wel toekomst?
En past de huidige aanpak nog in de (online) koopreis?
In de masterclass sales innovatie in B2B draait het om bewustwording van de veranderingen in sales, overtuiging rondom intensieve samenwerking met marketing, beschikbare nieuwe verkooptools en het klaarstomen van het salesteam van de toekomst.
Heeft traditionele sales nog wel toekomst? En past de huidige aanpak nog in de (online) koopreis?
Het antwoord is keihard nee. Het moet anders. Tijdens de masterclass sales innovatie worden jullie als team hiervan bewust gemaakt. Het waarom, hoe en ieders rol in deze verandering komen uitvoerig aan bod.
|
Inhoud masterclass sales innovatie
O.a. de volgende onderwerpen komen aan bod:
– het hoe, wat en waarom van sales innovatie
– online klanten identificeren
– fasen van de online koopreis
– plan van aanpak en doelstellingen
– professionele aanwezigheid, leads opsporen en aantrekken
– smarketing (samenwerking sales & marketing)
– hoe pak ik als verkoper het online podium en word ik die klantmagneet?
– noodzakelijke competenties van succesvolle salesexperts
Wat levert de masterclass op ?
– handvatten voor een toekomstbestendig salesteam
– concreet stappenplan om direct aan de slag te gaan
– bewustwording bij jullie salesmensen, geen uitvluchten/excuses meer
– lagere saleskosten
– nog betere klantenbinding door sales aanpak afgestemd op klantwensen
– betere concurrentiepositie
Willen jullie dus het salesteam van de toekomst worden?
Neem voor de incompany masterclass vrijblijvend contact met me op: 06 – 51 19 74 68
terug naar overzicht